Námietky a náročné situácie na telefóne pre Dôvera z. p. a.s.
O lekcii

Prístup rozhoduje

O tom, či z námietky vznikne konštruktívny rozhovor, alebo deštruktívny koniec obchodného rokovania rozhodne to, ako sa k námietke postavíš: 

Súperivý prístup – keď zákazník vysloví námietku, začneš rýchlo argumentovať. Nekompromisným presadzovaním vlastného názoru sa zákazníkovi vzďaľuješ a prehlbuješ nedôveru v tvoje riešenie. 

Konsenzuálny prístup – presným opakom je prístup, ktorého zámerom je, aby boli obe strany čo najspokojnejšie. S klientom sa dokážeš dohodnúť a formou referencievalidácie, alebo tretej strany dôjsť k vzájomnej dohode

Súbory k lekcii
1. časť Námietky Dôvera CC.pdf
Veľkosť: 1,61 MB
predajné schody Dôvera CC.pdf
Veľkosť: 1,62 MB