Námietky a náročné situácie na telefóne pre Dôvera z. p. a.s.

Kategórie: telefón
Zoznam prianí Zdieľať
Zdieľať kurz
Odkaz na stránku
Zdieľať na sociálnych sieťach

O kurze

Štýly riešenia konfliktov, správanie ľudí v konflikte:

1)útok  – konfrontačný (konkurenčné) štýl: agresívne, silové, konfrontačné riešenie, súperiaci štýl, boj, „kto z koho“, ide len o to zvíťaziť, presadiť si svoje (musí vynaložiť veľa energie, sily, do budúcnosti ťažko udržateľné riešenia)

2)útek  prispôsobivý, adaptačný štýl: – pasívny ústup, žiadny zisk, ale tiež žiadny konflikt, jedinec sústredený iba na udržanie dobrých medziľudských vzťahov

3)nulové riešenie , únikový štýl: – popretie konfliktu, „kto nič nerobí, nič nepokazí“, ale často sa smeje, raduje z víťazstva niekto tretí

4)kompromis , kompromisný štýl: – každý čiastočne ustúpi, podľa hesla: „daj a ber!“, mala by byť rovnováha, bohužiaľ väčšinou vnímaná strata než výhoda polovičného zisku

5)dohoda  – kooperačný (integračný) štýl: – vyjednávaním nájsť riešenie, ktoré je obojstranne výhodnejšie ako kompromis, berie sa maximálny ohľad na vzťah a potreby oboch strán, ktoré je nutné poznať a preto je treba vyjednávať

 

ktorý je ten tvoj?

Obsah kurzu

úvod do náročnej situácie _ typológia a komunikácia

námietky a ich zvládanie

LEGO BONUS

Want to receive push notifications for all major on-site activities?